2009 m. spalio 26 d., pirmadienis

Rankinė mamai / Handbag for my mom

Pirmojo daikto, kurį čia pristatysiu, istorija prasidėjo prieš bene porą mėnesių, kai mama paprašė padėti jai nusipirkti naują rankinę. Tądien smigo gėdos strėlės į mano sąžinę: nors „rimtus“ daiktus siūnu ne metai ir ne du, bet visdar nesu nieko pasiuvusi savo mamai!
Prisižadėjau, pasiuvau.


Pasiuvau aš ją greitai ir visiškai paprastai, tik labai ilgai užsitęsė rankenos paieškos. Bet praėjusią savaitę pagaliau užkaliau paskutines kniedes ir rankinė nukeliavo pas savo naująją šeimininkę. O aš užsidėjau dar vieną, labai didelį, pliusiuką siuvinėlių sąraše.

Iš tikro labai abejojau, verta ją čia dėti ar ne. Tačiau esu maksimalizmo rūbuose ir minimalizmo aksesuaruose fanė. Todėl dauguma mano rankinių tokios ir yra - be detalių išorėje. Kartkarčiais vasarą kyla mintis prisidėti daugybę apyrankių ir n eilių ant kaklo, bet net tada jaučiuosi šiek tiek nepatogiai. Net batai – kad ir kaip beprotiškai gražu bebūtų į daug ką pažiūrėti, gyvenime nugali forma, ne detalės. Porą porų esu ir savo rankomis nuoperavusi nuo dirželių ir sagtelių..
Na o rankinė aprangoje man turi būti labiausiai išlaikytas daiktas. Paskutinis akcentas. Jokių abejotinų sagtelių kniedelių matomų kišenėlių. Būtent tokia manau yra ir šioji.

The first thing I am showing here is also the first handbag I made for my mom. Very simple and minimalistic - just like she asked for.
In fact all my bags are minimalistic. When it comes to accessories, I choose shape, not the details. But when it comes to clothes or interior…

Rūta

1 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Labai graži! Genialumas tikrai paprastume.